Gadżety firmowe z logo można znaleźć obecnie w wielu zakładach usługowych, w biurach, kancelariach oraz w hotelach i restauracjach. Właściciele firm decydują się na zamówienie tego typu asortymentu, gdyż znacznie podnosi to rangę firmy na rynku. Ponadto, klienci, którzy otrzymują od firmy personalizowane drobiazgi chętniej korzystają z jej usług oraz reklamują w ten sposób ją szerszej grupie potencjalnych przyszłych odbiorców. W jakie więc upominki reklamowe najlepiej zainwestować? Ile trzeba na nie wydać? Na te oraz na wiele więcej innych pytań, odpowiedzi znajdują się poniżej.
Upominki reklamowe do 10 zł
Firmy, które dopiero co rozpoczynają swoją działalność również mogą zainwestować w różnorodne gadżety z logo marki, które wcale nie kosztują fortuny. W sklepach stacjonarnych raz internetowych można znaleźć dość sporo ciekawych bibelotów w cenie do 10 zł, które można opatrzyć logo własnej marki, numerem telefonu oraz grafiką, nawiązującą do naszej firmy. Osoby, które dopiero co rozkręcają swoja działalność np.: zakład kosmetyczny, zakład fryzjerski, salon mody i nie mają jeszcze dostatecznych środków na stosowną reklamę, mogą postawić na upominki reklamowe, które bardzo podobają się klientom i które niewątpliwie pomogą im zdobyć nowych klientów. Do 10 zł można kupić:
- smycze na klucze,
- wielofunkcyjne długopisy,
- karteczki samoprzylepne,
- zawieszki zapachowe,
- breloki do kluczy
- maseczki popularne teraz (i niezastąpione) .
Prosty asortyment z subtelnym logo marki i ciekawym wzorkiem doskonale będzie pasować do wielu firm, dlatego też warto zainwestować w tego typu gadżety.
Upominki reklamowe do 20 zł
Właściciele firm, którzy prezentują swoje usługi lub produkty na różnego rodzaju targach, eventach oraz pokazach, mogą także postawić na lepszej jakości, ciekawsze i przydatne akcesoria, na których również mogą być umieszczone dane firmy a także po skrót tego, czym ona się zajmuje. Do 20 zł można zatem kupić elektronikę reklamową tak jak choćby:
- pen drive,
- pamięci USB,
- kalkulatory
- ładowarki.
Tego typu akcesoria zawsze przydają się, dlatego też, gdy dana firma podaruje je przyszłym, potencjalnym klientom na pewno zostanie przez nich zapamiętana na dłużej w bardzo pozytywny sposób. Do 20 zł można także kupić inne praktyczne gadżety z logo firmy do których należą między innymi:
- czapki z daszkiem,
- szaliki na zimę,
- kubki reklamowe,
- notatniki i notesy.
Tego typu reklama jest dużo stosowniejsza i elegancka niż wielkie banery w internecie oraz głośne reklamy w telewizji. Dzięki nim konkretna marka może zaprezentować się w naprawdę elegancki sposób oraz zwrócić na siebie uwagę tych osób, które do tej pory o niej nie słyszeli. Co ciekawe, poprzez te gadżety reklama idzie dalej. Osoby, które z nich korzystają, nieświadomie bowiem reklamują daną markę w społeczeństwie.
Gadżety z logo firmy do 30 zł
Mimo, iż wiele firm reklamowym prześciga się obecnie w wymyślaniu różnych reklam, to jednak proste artykuły, które przydatne są w życiu codziennym najbardziej sprawdzają się jako skuteczna reklama. Do 30 zł można już kupić naprawdę dobre jakościowo upominki, na których właściciele firm sami zdecydują jak ma być umieszczone ich logo, wymyślona przez nich grafika oraz inne niezbędne dane. Rozwinięte firmy z ugruntowaną pozycją na rynku mogą sobie pozwolić na upominki, które naprawdę zachwycą odbiorców. Doskonale się one sprawdzą, gdy chce się podziękować kontrahentom lub klientom na współpracę. W tym przypadku warto zainwestować w takie gadżety jak:
- portfele,
- kosmetyczki,
- akcesoria podróżne,
- kubki, szklanki
- ozdobne talerzyki,
- gadżety sportowe (piłki, paletki),
- okulary przeciwsłoneczne,
- pluszaki,
- zabawki,
- parasolki oraz wiele, wiele innych.
Jak widać z powyższego, zdecydowanie warto zainwestować w dobre jakościowo, ciekawe i przydatne gadżety reklamowe, które zachwycą każdego obdarowanego. Wiele firm posiada taki asortyment personalizowany w swoich firmach i chętnie daje drobiazgi klientom i kontrahentom, którzy na co dzień odwiedzają ich miejsce pracy. Jest to zdecydowanie skuteczniejsza forma reklamy, która tak naprawdę niewiele kosztuje w porównaniu z reklamami w prasie, w radiu, w telewizji, czy też na znanych stronach internetowych. To świetny sposób, by zwrócić uwagę na dane produkty lub usługi, które oferuj klientom firma. Dlatego też, warto na tego typu gadżetach umieścić jak najwięcej istotnych dla potencjalnych klientów informacji, które pozwolą zapoznać się z daną markę oraz poznać czym ona się konkretnie zajmuje. Tym bardziej, że w Polsce nie brakuje miejsc, gdzie można taki asortyment zamówić i to w przystępnej cenie. Jak wskazano wyżej, upominki reklamowe będą kosztować firmę tak naprawdę grosze, pod warunkiem, że zamówi się od razu ich odpowiednią ilość. Graficy oraz projektanci chętnie stworzą asortyment, który będzie nawiązywał do marki, dlatego też warto zaufać w tek kwestii fachowcom. Taka reklama jest zdecydowanie na topie, dlatego jak najwięcej marek (szczególnie tych dopiero co powstałych na rynku) powinno kupować gadżety reklamowe z ich logo.